Richard Shotton x B.R.A.I.N. Creatives

Britse bestsellerauteur 3 oktober terug in Amsterdam

B.R.A.I.N. Creatives heeft een bijzondere band met de Britse strateeg Richard Shotton. En die is de laatste jaren uitgegroeid van Twitter-fenomeen naar dé reclame-auteur van het moment. Eind 2018 kwam hij langs in B.R.A.I.N. Creatives HQ voor een uitverkochte presentatie. 3 oktober 2019 is hij terug.  Samen geven we een workshop over het praktisch én creatief toepassen van Behavioural Science. Je leert een framework gebruiken om inzichten te verzamelen én te vertalen naar campagnes. 
5 dingen die je  hierover moet weten:

1. Richard schreef de bestseller "The Choice Factory", uitgeroepen tot Beste Reclameboek Aller Tijden.
2. Hij was als "Deputy Head of Evidence" van een groot Londens bureau al jarenlang pionier in het toepassen van gedragswetenschap in de reclamepraktijk.
3. Richard is een veelgevraagd spreker en sprak onder meer bij de Cannes Lions, de WARC in Londen en in New York.
4. Bij de workshop kunnen maximaal 20 mensen aanwezig zijn. Zo houden we het intiem en interactief en kun je écht je vragen stellen.
5.Tickets zijn nú te bestellen via deze link.

Let op: de workshop vindt plaats in de TSH Collab locatie in West, dus niét in de Wibautstraat!
Zélf  aan de slag vanuit een behavioural science framework?.
Neem contact op voor een inspirerende werksessie!

:.
Back to Top