Brand, Brain & Behavior: get inspired by science!

Breinfeitje: een opsomming van 3 dingen is extra overtuigend

Zélf creatief aan de slag met inzichten uit gedrags- en neurowetenschap?
We laten je zien hoe in onze workshop 'Brand, Brain & Behavior: Get Inspired By Science'. Met een beetje theorie, maar vooral heel veel inspirerende voorbeelden en praktisch toepasbare weetjes die tot de verbeelding spreken.

Opzet & invulling
Wij zijn enthousiast over de combinatie van creativiteit en wetenschap. En dat enthousiasme delen we graag met jou. In een op maat gemaakte training, workshop, lezing of masterclass. We stemmen de invulling af op de wensen van jouw organisatie. Een interactieve sessie waarin je als groep zelf aan de slag gaat? Of liever een compacte presentatie waarin we veel kennis en ervaring delen? Het kan allemaal.

Onderwerpen die bij 'Brand, Brain & Behavior' sowieso aan de orde komen:
 -Waarom kennis, houding & gedrag in de prullenbak mag
- Communicatie versus Nudging: wat is het verschil?
- Hoe het menselijk brein keuzes maakt - en hoe je daar creatief op inspeelt
- De psychologische beïnvloedingsprincipes achter campagnes van onszelf en anderen
- 5 grote fouten (die je voortaan nooit meer maakt)
- Stappen om tot creatieve en effectieve communicatie te komen - en je klant te overtuigen

"B.R.A.I.N. CREATIVES heeft ons standaardverhaal over neuromarketing omgetoverd tot een overtuigend, beeldend, to-the-point en bovendien begrijpelijk en aansprekend verhaal over nudging, framing, neuromarketing en corporate communicatie. Dus: spice up your story, hire B.R.A.I.N. CREATIVES!" - Eric Baars, DOCK

"De masterclass van Tim en Deborah heeft ons absoluut geprikkeld. Het was een bevlogen verhaal met lekker veel handvatten om doelgroepen met succes te beïnvloeden. Mooi om te zien hoe je klantgedrag effectiever stuurt als je wetenschappelijke inzichten combineert met pure creativiteit." - Cynthia Aguado Tiebosch, Happy Cactus
“Het menselijk brein en menselijk gedrag, dat is niet per definitie eenvoudige kost. Tim en Deborah verstaan de kunst om de brug te slaan tussen theorie en toepassing. Ze leggen uit hoe het werkt maar ook wat je er in de praktijk mee kan. In een hoog tempo en met diepgang. Voor HBO-studenten een feest. Na twee inspirerende uren weten ze meer maar kunnen ze ook meer. Tim, Deborah, laten we dit vooral vaker doen!”
Jeroen Beentjes, docent Fontys Hogeschool Communicatie Eindhoven



Ontdek hoe we ook jouw organisatie kunnen  inspireren,
neem vrijblijvend contact op!

Back to Top