Even voorstellen ...

Breinfeitje: als je ons kent, geloof je ons sneller


Left B.R.A.I.N.
Drs. Tim den Heijer
Creative strategy & copy


Right B.R.A.I.N.
Deborah Bosboom
Creative / art director
We werden een creatief team bij Ogilvy One en maakten daar prijswinnende concepten én (onder Rory Sutherland) kennis met gedragseconomie. Hadden toen al ruime ervaring, van DM tot thema. Besloten ons samen te specialiseren in brand activation. Werden vervolgens creatief team en later creatieve directie bij De Combinatie van Factoren. Dat bureau werd onder onze creatieve leiding door adverteerders uitgeroepen tot beste activatiebureau van Nederland, met rapportcijfer 9 voor creativiteit én effectiviteit.
Tim over Deborah*
"De enige art director van mijn generatie die echt elke direct response-truc kent. Maar ook een merkdenker met een liefde voor heldere visuele ideeën. Kan marketingproblemen bijna Cruyffiaans tot de essentie terugbrengen. En vervolgens oplossen. Verslaafd aan TED talks. Hekel aan verloopjes en visuele clichés."
Deborah over Tim*
"Schrijft veel, maar leest nog veel meer. Verslindt boeken over gedragswetenschap en biografieën van creatieve geesten. Werd na zijn studie bijna leraar Nederlands en dat merk je, want hij deelt graag kennis. Op zijn blog, in columns voor MarketingTribune en Marketingfacts en in zijn boek De ACT Factor."
Ervaring
IKEA, KWF, Chiquita, Heineken, M&M’s, Tele2, Red Bull, Heinz, Centerparcs, La Place, Friesche Vlag, Bruna, Amstel, IBM, Belastingdienst, American Express, Senseo, KPN, DubbelFrisss, Politie, Vifit, Albert Heijn, HEMA, Schiphol, Holland Casino, LOI, Veronica, Honig, NIGZ Donorvoorlichting, Coca-Cola en meer.
Enkele voorbeelden van ons werk vind je in onze portfolio.

Nominaties & Awards
Jonge Honden, ADCN, ADC New York, Esprix, Eurobest, Epica, Cannes Promo Lions, Cannes Cyber Lions, New York Festivals, SAN Accent, Dagbladgoud, Mercur Beste Marketingactie.
En verder ...
Deborah & Tim waren samen zeven keer Esprix jurylid. Tim is Certified Behavioral Designer (BDA) en heeft een certificaat Behavioral Economics in Action van de University of Toronto.
* bonusbreinfeitje: als een ander het zegt, neem je het serieuzer

In het echt zijn we veel leuker. Persoonlijk kennismaken?
Spreek nu af voor een vrijblijvende B.R.A.I.N.storm van 59 minuten!
Back to Top